Median Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 Vad är det bästa chippet till en Wii med Serienummret "LEH-1129x"? Tack. Citera
SWF Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Skrivet 21 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Citera
Khazar Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Skrivet 21 Maj 2008 vad exakt gör ett chip? så man kan importera spel? Citera
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Skrivet 21 Maj 2008 vad exakt gör ett chip? så man kan importera spel?Själva huvudfunktionen är att man kan spela brända spel. Citera
Median Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Citera
SWF Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Varför frågar du vilket som funkar bäst då om du tror att bara wiikey funkar?Det är som att fråga vilken slags banan man ska köpa på ICA. Citera
Duali Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Skrivet 24 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Varför frågar du vilket som funkar bäst då om du tror att bara wiikey funkar?Det är som att fråga vilken slags banan man ska köpa på ICA. Haha ja :D Citera
Jolle_nWo Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Vilken/vilka siffror ska man kolla på ? ^^, Citera
WiFiGamer Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Aså vii ship äl olageligt:( Näää D2C funkar bra för min kompis iallafall Citera
Tingle Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Jag har Wiikey funkar utmärkt. min kompis har D2C och hans strular med ganska många spel. Så Wiikey är bästa alternativet till din konsoll. Redigerat 8 Juni 2008 av Tingle Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.