Median Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Vad är det bästa chippet till en Wii med Serienummret "LEH-1129x"? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SWF Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 vad exakt gör ett chip? så man kan importera spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 vad exakt gör ett chip? så man kan importera spel?Själva huvudfunktionen är att man kan spela brända spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Wiikey är väl bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SWF Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Varför frågar du vilket som funkar bäst då om du tror att bara wiikey funkar?Det är som att fråga vilken slags banan man ska köpa på ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 D2C? D2C är det bästa på marknaden just nu tror jag. I Forshaga chippar dom bland annat med wasabii. Dom funkar bara på dom nya.. Och jag tror jag har ett gammalt Wii, alltså funkar bara WiikEy. Varför frågar du vilket som funkar bäst då om du tror att bara wiikey funkar?Det är som att fråga vilken slags banan man ska köpa på ICA. Haha ja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle_nWo Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vilken/vilka siffror ska man kolla på ? ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Aså vii ship äl olageligt:( Näää D2C funkar bra för min kompis iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 WiiKey funkar helt perfekt för mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Jag har Wiikey funkar utmärkt. min kompis har D2C och hans strular med ganska många spel. Så Wiikey är bästa alternativet till din konsoll. Redigerat 8 Juni 2008 av Tingle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.