Pavvex Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Nå? Vilket e snyggast? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Inte det som ska komma iaf.. men gillar Gladiator helmen, med merciless shoulders, och resten ser man typ ändå inte, så T4 Helm, T5 shoulders, iaf på gnomes, på Taurens är T6 shoulders och helm svin snyggt för shoulderna är högre än hjälmen.. ser ut som en sköldpadda eller nå XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Full S3 på Male Undead/Night Elf female. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Priest t6 lätt P: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Priest t6 lätt P: Jag tycker Priest t6 är grovt missfärgad. < _ < Smaken är som baken. *host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Gladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Hunter tier6 på orc/tauren.. paladin t4/s1 på draenei female/ blood elf male priest t6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Gladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlockJo, det är det, du vet väl antagligen inte vad ordet betyder dock :pDet kan betyda, svårt att förklara, men en viss level av en sak.. typ >-<! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 warlock t5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Gladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlockJo, det är det, du vet väl antagligen inte vad ordet betyder dock :PDet kan betyda, svårt att förklara, men en viss level av en sak.. typ >-<! men T3 är ju tier 3 och S3 är season 3, vengeful. visst är det ett tier set om man tänkar på vad tier betyder men så skulle det heta mer än season... vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag tänker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Warrior T3 - På Dwarf Male Rogue T2 - På Dwarf Male Shaman T6 - På Dranei Male Priest T6 - På Human Male Med flera. Redigerat 20 Maj 2008 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Warrior t3 på human female med thunderfury of face of death Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg