Katt Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag fick 72%! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Lol, Det var ju inte ens en länk så dum är jag inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Fyfan vad tråkigt. Skärpning.Förstår att det är tråkigt för er, men själv garvar jag åt alla hjärndöda personer som inte förstår ett skit. Då har du dålig humor. Gå bara in på http://www.vansterpartiet.se så får du otroligt mycket mer hjärndödhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Autonom Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Fyfan vad tråkigt. Skärpning. Förstår att det är tråkigt för er, men själv garvar jag åt alla hjärndöda personer som inte förstår ett skit. Då har du dålig humor. Gå bara in på http://www.vansterpartiet.se så får du otroligt mycket mer hjärndödhet. OBS LYSSNA INTE PÅ VAD HAN SÄGER.Han är redan heldöd i hjärnan :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Funkar inte för mig! :( Hittar inte sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Autonom Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Funkar inte för mig! :( Hittar inte sajten.Grattis, du är idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Men jag tyckte att det var inte roligt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) HAHAHA!! "You are 87% Dumb. A quick reminder to help you in the future: The fridge is not the Toilet." Redigerat 24 Maj 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Kul....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Sidan kan inte visas. Neh, skojar bara. Så extremt dåligt skämt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.