Hoppa till innehåll

Hitlers Död?


MilliamFh

Rekommendera inlägg

Gäst Autonom

Varför säger alla att Hitler hade barn? Han hade inga barn.

Alla? Bara en här har sagt att han haft barn.

Förövrigt väntade Braun Hitlers barn.

Redigerat av Autonom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

a har hört en jäkla massa teorier. eftersom majoriteten av alla högt uppsatta män hade cyanidkapslar fast i flabben tror jag hitler kan ha haft det med. tror inte han sköt sig själv, inte skjuten av ngn annan heller. för feg för det. men vad vet jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka barn? :S

 

 

Jag gjorde ett arbete nu i 9an om ju Adolf Hitler, och jag skrev iaf:

 

"Natten till den 29 april 1945 fick Adolf reda på att Himmler hade börjat med fredsförhandlingar. Samma morgon gifte sig Adolf med sin största kärlek, Eva Braun. Den 30 april begick Adolf och hans fru Eva självmord. Det finns många teorier om makarna Hitlers död, endel hävdar att de tog en giftampull med cyanid, andra säger att Adolf först skön Eva och sedan sig själv, själv så tror jag som en hel del andra människor, att han och Eva först tog giftampullen och sedan sköt Adolf både sig själv och sin hustru."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare
När ryssarna stormade hans bunker i berlin så Gick han in på sitt kontor tog upp sin Pistol och skjöt sig själv i huvudet sedan tog hans officerare och Brände hans kropp. Innan de själva blev dödade av ryssarna.

 

förgiftade sej faktiskt..

 

tillsammans med sin fru och sina barn

 

va! hitler hade väl inga barn!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ryssarna stormade hans bunker i berlin så Gick han in på sitt kontor tog upp sin Pistol och skjöt sig själv i huvudet sedan tog hans officerare och Brände hans kropp. Innan de själva blev dödade av ryssarna.

 

förgiftade sej faktiskt..

 

tillsammans med sin fru och sina barn

 

va! hitler hade väl inga barn!?

 

Jag tror att han hade det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

När ryssarna stormade hans bunker i berlin så Gick han in på sitt kontor tog upp sin Pistol och skjöt sig själv i huvudet sedan tog hans officerare och Brände hans kropp. Innan de själva blev dödade av ryssarna.

 

förgiftade sej faktiskt..

 

tillsammans med sin fru och sina barn

 

va! hitler hade väl inga barn!?

 

Jag tror att han hade det...

 

vem vet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...