XXL Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 melon är så j*VLA GOTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Röda vindruvor utan kärna är också gott, kan mula i mig ett kilo hur lätt som helst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag tycker lätt litchie(/-plommon) (frukt från thailand), ananas, vattenmelon och jordgubbar (hemodlade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Annanas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nuttarn97 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag tycker om färsk frukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Ananas! helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Apelsiner. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Vindruvor är godare än godis :D Jag äter inte godis (kanske en gång i månaden) fast vindruvor är bättre :D Vindruvor, apelsin, honungsmelon, granatäpplen, äpplen, och MANGO (mmmmmmmmmmmm... Mango är ett måste i Egypten nästan :D) Visste ni att det finns över 1000 små stånd i Alexandria där dom säljer jätte god mangojucie :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Vattenmelon, fast om man även räknar med bär så är Hallon helt klart godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jordgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 äpple eller päron ifall man räknar med bär jordgubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.