purjo Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ananas, apelsin, vattenmelon, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ananas, apelsin, vattenmelon, lätt! Här har vi mannen med smakeN^. Word. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Vattenmelon, Kokos (Inte sån dära torr som säljs i ICA o.s.v, utan färska, gröna kokosar serverade i Karibiens sol :D), Banan och Vindruvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag kan sitta och käka ananas i 5 timmar. MEn jag tycker att ananas milkshake smakar skit! Sen är Apelsin och Vattenmelon ochså jävligt goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vindruvor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Vattenmelon, Kokos (Inte sån dära torr som säljs i ICA o.s.v, utan färska, gröna kokosar serverade i Karibiens sol :D), Banan och Vindruvor Så länge man räknar kokosNÖT som en frukt, kanske. Nej, ananas och allt som smakar melon (alltså mango) är skitäckligt. Papaya däremot, där har vi en god frukt. Sen är de flesta andra frukter goda också. Och passionsfrukt (som odlad hos mig) äger ju såklart det med! Redigerat 22 Maj 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vattenmelon, Kokos (Inte sån dära torr som säljs i ICA o.s.v, utan färska, gröna kokosar serverade i Karibiens sol :D), Banan och Vindruvor Så länge man räknar kokosNÖT som en frukt, kanske. Nej, ananas och allt som smakar melon (alltså mango) är skitäckligt. Papaya däremot, där har vi en god frukt. Sen är de flesta andra frukter goda också. Och passionsfrukt (som odlad hos mig) äger ju såklart det med! En kokosnöt är INTE en nöt, utan en stenfrukt precis som aprikos, mango och plommon. Och mango=/=melon. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Granatäpple för att jag är kurd:P,väldig populär där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Gamla, goda, heliga äpplen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Annanas och alla meloner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vattenmelon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Fanns nån frukt som var överdrivet god men som jag tyvär inte vet vilken det var=/ Annars e det nog... i stort sätt allt som har nämns (men inte bananer) Redigerat 22 Maj 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.