Salzalada Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :) Bara trinkets kvar nu, men vilka ska jag välja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Spelldmg trinketen, men rekommenderar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vad är du för klass? Och vad ska du göra i PvE? Hur långt in i PvE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Han är warlock, och ska troligen starta Kara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Han är warlock, och ska troligen starta Kara. ... Hur visste du det? .__o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag läser tankar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeyzer Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !Den är nästan värdelös i PvE... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know !Den är nästan värdelös i PvE... Så säger du inte när du är fearad och håller på och springer in i en eld på Archimonde :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeyzer Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Brushaaaan, du tar Medallion of the alliance så klart fett skööön, archimonde style u know ! Den är nästan värdelös i PvE... Så säger du inte när du är fearad och håller på och springer in i en eld på Archimonde :D tja nf, du har rätt fett skön brushaaan, han vet inget len. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ok jag har iofs aldrig kört Archimonde men det finns ju bättre^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Njaej på archimonde finns det inte :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg