Plankan Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Om du behöver hjälp med något Achievement så har jag nog alla här: Chain Reaction Acievement Wheelie Rider Achievement Walk Free Achievement Det var nog alla. Men om det är någon jag glömde så seg till mig, då kan jag lägga in den ;) Hoppas det hjälpte ;) Redigerat 24 Maj 2008 av Plankan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankett Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Oh tack så mkt! :lol: ! Nu behöver jag inte söka efter achivments på youTube! Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Tack du kan lägga in dem på fusk okså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Om du behöver hjälp med något Achievement så har jag nog alla här: Chain Reaction Acievement Wheelie Rider Achievement Walk Free Achievement Det var nog alla. Men om det är någon jag glömde så seg till mig, då kan jag lägga in den ;) Hoppas det hjälpte ;) Det är många du glömt "tex" under the radar Redigerat 21 Maj 2008 av WallZero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Och a " A Hot Cop Of Coffe " :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Blargh. Sämst att det inte finns några Achievements på PS3. >: Fast, jag kan ju försöka klara dem ändå, men det känns inte som samma sak av nån anledning när det inte kommer upp ett meddelande där det står att man klarat ett achievement eller fått mer GamerScore... xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Blargh. Sämst att det inte finns några Achievements på PS3. >: Fast, jag kan ju försöka klara dem ändå, men det känns inte som samma sak av nån anledning när det inte kommer upp ett meddelande där det står att man klarat ett achievement eller fått mer GamerScore... xD Achivements och Gamescore Gör Xbox 360 Mycket roligare än andra konsoler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Tackar, de kommer bli hjälpsamma när jag ska börja mjölka achievments efter MS'en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Flytteliflyttar trådelitråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Och a " A Hot Cop Of Coffe " :) Oj, Förlåt! :( . Måste ha glömt dem. Tack för att du sa det. lägger in dem snart! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag har redan alla SP-achievements utom Daredevil och Key to the City, men de där såg hjälpsamma ut för de som inte har dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Om du behöver hjälp med något Achievement så har jag nog alla här: Chain Reaction Acievement Wheelie Rider Achievement Walk Free Achievement Det var nog alla. Men om det är någon jag glömde så seg till mig, då kan jag lägga in den ;) Hoppas det hjälpte ;) Det är många du glömt "tex" under the radar jag undrar om man bara ska döda 10 gubbar på Finish Him Achievement? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg