mert50 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Alla G. Det går inte och höja sig :(. Mina lärare är som grisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Branch och produktkunskap - MVG Inköp och varuhantering - MVG Försäljning och service - MVG Turism A - MVG Småföretagande A - MVG Näthandel A - VG Sen vettefan hur det är på de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICU Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 3 G resten VG G har jag i slöjd, historia och religion(eftersom vi inte hade religion vårterminen så gick det betyget in på historians betyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 G i allt utom Bild och engelska där har jag VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) ligger 20p ifrån mvg i engelskan. missat 2 jävla saker också. fail. fick VG i psykologi. 50p kurs. Har fortfarande inte fått svar angående Psykologin :( Branch och produktkunskap - MVGInköp och varuhantering - MVG Försäljning och service - MVG Turism A - MVG Småföretagande A - MVG Näthandel A - VG Sen vettefan hur det är på de andra. Vilken linje läser du? EDIT! Fick mitt MVG på Svenska B och Internationella Relationer! Ligger även på MVG på Idrott och Hälsa B. :) Redigerat 17 Januari 2010 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Matte A: VG Naturkunskap A: G More to come. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) g+++ i bild, ig i matte mvg på microsoft word, vg+ i datakunskap g+ på hemkunskapen och resten g Redigerat 18 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 265 i poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Engelska: MVG +++ :lol: Resten G lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 G i allt förutom Svenska och Matte som jag har ig i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) G i allt förutom Svenska och Matte som jag har ig i.. Alltid bättre än en snubbe i min skola, 12 IG och resten G... Redigerat 14 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Matte: IG (än så länge) Svenska: G Engelska: G+ idrott: IG (än så länge) Naturkunskap:IG (än så länge) Ellära: IG (alla kurser typ) Estetisk verksamhet: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.