NightMaker Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Asså jag vill boosta mig sj, Finns det någon sätt att kunna vara inne på sama acc samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Asså jag vill boosta mig sj, Finns det någon sätt att kunna vara inne på sama acc samtidigt?99% säker på att det inte går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Nej! Det går inte och om det hade gått hade det antagligen varit olagligt. Redigerat 21 Maj 2008 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Går bara om du multi-boxar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Nej, du kan inte vara inne på samma account samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Nej! Det går inte och om det hade gått hade det antagligen varit olagligt.Sluta säga "Olagligt" det är inte Olagligt det är bara Emot Blizzard's regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Jag lyckades boosta mig själv på 1 acc! ska försöka förklara hur jag gjorde... gubbe1=level 70 | gubbe2=blir boostad. gubbe1 gick med i en grupp och så drog jag ut nätverksladden så jag fick disconnect, sedan loggade jag in på gubbe 2 och ledaren i gruppen jag gjorde invitade och gjorde mig till ledare och så leavade han, så gubbe1 och gubbe2 var ensamma i samma grupp när gubbe1 var disconneced. jag gick till en instance boss med båda gubbarna (gubbe1 ska vara Master Looter), loggade ut från gubbe2 och snabbt in på gubbe1 och dödar bossen, nu står det fortfarande att gubbe2 är online, jag ger snabbt looten till honom och sen står det att han är disconnect, jag loggade in på gubbe2 och så hade jag mitt item :D När man loggar ut måste man göra det genom att dra ut nätverksladden eller få disconnect på annat sätt annars funkar det inte Det var lite jobbigt men inte så svårt som man tror :) jag kom på idén själv^^ Jag gjorde det med endast en dator :P Redigerat 21 Maj 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag lyckades boosta mig själv på 1 acc! ska försöka förklara hur jag gjorde... gubbe1=level 70 | gubbe2=blir boostad. gubbe1 gick med i en grupp och så drog jag ut nätverksladden så jag fick disconnect, sedan loggade jag in på gubbe 2 och ledaren i gruppen jag gjorde invitade och gjorde mig till ledare och så leavade han, så gubbe1 och gubbe2 var ensamma i samma grupp när gubbe1 var disconneced. jag gick till en instance boss med båda gubbarna (gubbe1 ska vara Master Looter), loggade ut från gubbe2 och snabbt in på gubbe1 och dödar bossen, nu står det fortfarande att gubbe2 är online, jag ger snabbt looten till honom och sen står det att han är disconnect, jag loggade in på gubbe2 och så hade jag mitt item :D När man loggar ut måste man göra det genom att dra ut nätverksladden eller få disconnect på annat sätt annars funkar det inte Det var lite jobbigt men inte så svårt som man tror :) jag kom på idén själv^^ Jag gjorde det med endast en dator :P Men jag tror trådskaparen vill boosta sig själv för exp: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag lyckades boosta mig själv på 1 acc! ska försöka förklara hur jag gjorde... gubbe1=level 70 | gubbe2=blir boostad. gubbe1 gick med i en grupp och så drog jag ut nätverksladden så jag fick disconnect, sedan loggade jag in på gubbe 2 och ledaren i gruppen jag gjorde invitade och gjorde mig till ledare och så leavade han, så gubbe1 och gubbe2 var ensamma i samma grupp när gubbe1 var disconneced. jag gick till en instance boss med båda gubbarna (gubbe1 ska vara Master Looter), loggade ut från gubbe2 och snabbt in på gubbe1 och dödar bossen, nu står det fortfarande att gubbe2 är online, jag ger snabbt looten till honom och sen står det att han är disconnect, jag loggade in på gubbe2 och så hade jag mitt item :D När man loggar ut måste man göra det genom att dra ut nätverksladden eller få disconnect på annat sätt annars funkar det inte Det var lite jobbigt men inte så svårt som man tror :) jag kom på idén själv^^ Jag gjorde det med endast en dator :P Men jag tror trådskaparen vill boosta sig själv för exp: Ja, och det är dessutom mkt tidskrävande^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Det funkar för EXP också men det går garanterat snabbare att grinda själv, när man får disconnect och byter gubbe så är den förra gubben online is ca. 30 sec innan den får disconnect Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg