jonathan_94 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Prata om spelet här. Jag tycker att det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 spelet är bra men dom borde haft lite RAMONES låtar i spelet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Funderar på att köpa Guitar Hero begagnat med en gitarr. Är det någon funktionsmässig skillnad på 3:an och 2:an, eller är det bara nya låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag har inte spelat 2:an, men jag tror mest att det är nya låtar. Men snart (snart och snart...) så kommer Guitar Hero 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Andra låtar och Guitar Battles är väl skillnaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 sen får man ju inte glömma att hammer-onsen är mycket sämre på 2:an. On-topic:Det är skitkul :) Har precis klarat ut expert karriären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Det är ju jättebra, jag har bara klarat Easy och Medium Career. Klarade också Rock You Like A Hurricane 100% på medium i tisdags :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 spelet är bra men dom borde haft lite RAMONES låtar i spelet också Skulle vara kul, :) Funderar på att köpa Guitar Hero begagnat med en gitarr. Är det någon funktionsmässig skillnad på 3:an och 2:an, eller är det bara nya låtar?Grafiken är bättre, noterna är mer utvecklade (snyggare gjorda, dvs.) och större urval av låtar. Trean hade jag köpt i ditt fall, ingen snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 har en fråga, kan man lägga upp vilken låt man vill på guitar hero 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 nej, bara köpa från psstore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 kostar det mycket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Kostade 800 kr innan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.