Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 e det nån här som brukar göra det?? jag får inte ens göra det, mamma tycker det för farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Tror hon att du ska kolla under gräsklipparen o hugga av dig hövvet lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ne men hon tycker ändå det e farligt vet inte riktigt varflör faktiskt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ibland hjälper jag pappa.men bara på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Måste göra det varje sommar... Lyckost dig zorro som slipper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Måste göra det varje sommar... Lyckost dig zorro som slipper det! Det är 2 bra saker med det:1. Det är kul 2. Man får pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Nej det är inte kul för mig! 1. Vi har sk*t stor grässmatta 2. Jag får inte betalt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag har tur som bor i lägenhet som inte behöver klippa gräs mattan! men när jag tänker efter så måste jag göra det vid min farmors och farfars sommarhus...... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag slipper klipa gräsmattan. det gör min bror istället för mig det är bra tycker jag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Vi har ingen gräsmatta hemma, men på sommaren när vi åker till mina kusiner på landet så måste jag klippa gräsmattan hos dom säger min pappa :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jag tycker att d är så kul att klippa gräsmattan hemma så därför har jag sökt sommarjobb där man klipper gräsmattor nästan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) Tror hon att du ska kolla under gräsklipparen o hugga av dig hövvet lr?När min kompis pappa råkade köra på en sten med gräsklipparen så flög ett stort blad(alltså dom bladen som sitter under gräsklipparen) ut från gräsklipparen!!! :huh: Redigerat 23 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.