bazti Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag undrar om någon sysslar med warhammers och om det är fantasy battle eller 40k? Och vilken armé ni kör med? Själv så har jag både Dwarfs och O&G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 gör det inte längre,vill fortsätta men orkar inte.Chaos för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag bara målar dom , men Chaos FTW ! [40k] Death to the false emparor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag brukade "syssla" med Skaven. En snubbe i min klass är helgalen över Warhammer 40k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) a för länge sen, spelade aldrig med dem dock. hade en riktigt fet wood elf armé. sysslade mkt med orcs & goblins också. Redigerat 26 Maj 2008 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Målar mest själv spelar kanske någon gång då och då mot en kompis High Elves Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hade typ en låda med dem, fast jag körde aldrig -.- eller testade köra med affärens sen köpte jag XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Har en bataljon Dark Elves som e limmade och sprejade, det är väl det längsta jag har kommit, eller, jag har kört en match mot en polare, som hade en Dwarf bataljon. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Blivit lite intresserad av att köpa några Witch Hunters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wushumario Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Jag undrar om någon sysslar med warhammers och om det är fantasy battle eller 40k? Och vilken armé ni kör med? Själv så har jag både Dwarfs och O&G. Jag kör både och, fantasy= High Elves 40k= space marine och chaos space marin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Chaos i både 40K och fantsy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Chaos i både 40K och fantsy. Warriors? Beasts? Demons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.