Hoppa till innehåll

Videoredigerings Program


DiRtY

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.

 

ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den?

 

hur får man in ljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.

 

ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den?

 

hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.

Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial.

 

Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud

 

 

MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min gissning är att du gjort det klassiska noob-misstaget och sparat filmen som en projektfil i VL.

'Spara' heter i mer avancerade program 'Exportera'.

här heet iallfall Render, lägger den i avi.

 

fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte.

 

ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den?

 

hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet.

Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial.

 

Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud

 

 

MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg

 

ok, men hur får man bort den stora iconen där det stor fxhome.com?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag lägger in filmen så hänger sig programmet, och jag måste klicka ctrl+alt+delete, varför? (klippet är i AVI format) Jag använder VisionLab.

Om du har vista kan du prova att hämta http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml det finns codecs till XP också om man letar, men om du har en väldigt gammal dator så kan det bero på det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...