Hoppa till innehåll

Videoredigerings Program


DiRtY

Rekommendera inlägg

får faktiskt hålla med MovieMe..

 

VisionLab är det mest lättanvända med riktigt bra effekter, det går att lägga in klipp som du sa inte gick..

ne försökte att lägga in halo wars railer (som har gått i alla program) men den hittar den inte och sen bara hela skiten hänger sig, så man får ta till aktivitetshantering.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

men asså tog ett klipp fårn en inspelad film nu och testade i alal program och det funkade men sen när jag emr till visionlab så komemr det upp 2 meddelanden när jag har tryckt på lägg till eller va det nu e.

 

1: meddelandet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

och sen abra allt hänger sig. kan det bero på att jag har vista (världens kassaste os)

 

post-67393-1212324550_thumb.jpg

post-67393-1212324559_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mena sså jag fick in laser och kunde färminska oxå men hur gör man för att rotera den?

 

bra att det funkade :) om du vill ha lasersvärd och explotioner så är visionlab det enklaste, jag gjorde denna filmen efter att ha haft programmet i endast 1 dag :)

 

hur lyckades du, när njag lägger in så stannar de bara på¨samma ställe undera hela tiden som de e med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men har hållit på med det ett tag nu, en det e ltie problem när jag e färdig, sör när jag har sparat det och ska tec lägga in det i movie make rmed en annan film så går det inte, när jag har sparat den så letar jag upp den och den har lagts sig i nåt konstigt format som bara tar 500kb och det går itne att spela upp i vlc elelr converta till mpeg. så vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok mn höll du i 2 svärd när du spelade in eller iftade du abra i luften?

jag hade inget i handen men det är mycket lättare om man har det

 

 

 

Du sparade den som VisionLab-fil, man ska ta "Render" eller "export as .avi" eller nåt sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...