DiRtY Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 får faktiskt hålla med MovieMe.. VisionLab är det mest lättanvända med riktigt bra effekter, det går att lägga in klipp som du sa inte gick.. ne försökte att lägga in halo wars railer (som har gått i alla program) men den hittar den inte och sen bara hela skiten hänger sig, så man får ta till aktivitetshantering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Det kan vara din dator då eller att den är i fel format för jag vet att det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 ok, men ska be en kompis att spela in en liten film på typ 3minuter och skcika den och sen ska jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 men asså tog ett klipp fårn en inspelad film nu och testade i alal program och det funkade men sen när jag emr till visionlab så komemr det upp 2 meddelanden när jag har tryckt på lägg till eller va det nu e. 1: meddelandet. och sen abra allt hänger sig. kan det bero på att jag har vista (världens kassaste os) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Prova att ladda ner http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml och sedan testar du att lägga in filmen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Prova att ladda ner http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml och sedan testar du att lägga in filmen igenjaaa nu funkade detså nu ska jag spendera herla veckan med att försöka lära mig vision lab e det nån som vet om det finns nåt lite mindre advancerat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 bra att det funkade :) om du vill ha lasersvärd och explotioner så är visionlab det enklaste, jag gjorde denna filmen efter att ha haft programmet i endast 1 dag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 mena sså jag fick in laser och kunde färminska oxå men hur gör man för att rotera den? bra att det funkade :) om du vill ha lasersvärd och explotioner så är visionlab det enklaste, jag gjorde denna filmen efter att ha haft programmet i endast 1 dag :) hur lyckades du, när njag lägger in så stannar de bara på¨samma ställe undera hela tiden som de e med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag gjorde.. var väldigt länge sen jag gjorde den, kolla på tutorials hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 ok mn höll du i 2 svärd när du spelade in eller iftade du abra i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ok men har hållit på med det ett tag nu, en det e ltie problem när jag e färdig, sör när jag har sparat det och ska tec lägga in det i movie make rmed en annan film så går det inte, när jag har sparat den så letar jag upp den och den har lagts sig i nåt konstigt format som bara tar 500kb och det går itne att spela upp i vlc elelr converta till mpeg. så vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ok mn höll du i 2 svärd när du spelade in eller iftade du abra i luften?jag hade inget i handen men det är mycket lättare om man har det Du sparade den som VisionLab-fil, man ska ta "Render" eller "export as .avi" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.