DiRtY Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte. ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den? hur får man in ljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet. Redigerat 6 Juni 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Min gissning är att du gjort det klassiska noob-misstaget och sparat filmen som en projektfil i VL. 'Spara' heter i mer avancerade program 'Exportera'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte. ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den? hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet. Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial. Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Min gissning är att du gjort det klassiska noob-misstaget och sparat filmen som en projektfil i VL. 'Spara' heter i mer avancerade program 'Exportera'. här heet iallfall Render, lägger den i avi. fåt det inte att fungera, försöker att psela upp det i vlc men det går inte. ok men det funkade nu, men när jag spelar upp den 3 sek låga filmen så finns det en sotr icon där det står fxhome.com som stör ganska mycket och det finns ingen sådan på din film så hur gjorde du för att få bort den? hur får ma n int eljudet, får inte in nått ljud när jag har den i visionlab elelr efter när jag spelar upp dne i vlc men det e ljud på originalet. Det är för att jag har fullversionen av programmet, du har bara trial. Ljudet slängde jag in med ett annat program, VisionLab är inte gjort för att lägga in ljud och det ända ljud-alternetiven som finns är att ha kvar ljudet som var när man skapade filmen, du kan nog öppna filmen i Windows Movie Maker och lägga in ljud MovieMe: det var det jag sa och han sa att han fixat det nu, innan du postade ditt inlägg ok, men hur får man bort den stora iconen där det stor fxhome.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Du köper programet för riktiga pengar eller ladar ner det olagligt som jag gjorde som vi inte ska prata om här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ok, men miljardet tack för alla svar. specialt tack till dig WASD, du får några fm av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) När jag lägger in filmen så hänger sig programmet, och jag måste klicka ctrl+alt+delete, varför? (klippet är i AVI format) Jag använder VisionLab. Redigerat 9 Juni 2008 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 När jag lägger in filmen så hänger sig programmet, och jag måste klicka ctrl+alt+delete, varför? (klippet är i AVI format) Jag använder VisionLab.Om du har vista kan du prova att hämta http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...c-Package.shtml det finns codecs till XP också om man letar, men om du har en väldigt gammal dator så kan det bero på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.