Kraver Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag sitter här hemma och funderar på att börja spela AoC men jag har ännu inte hört av någon som spelar AoC vad dem tycker. Och har själv inte testat det. Så jag undrar nu, vad tycker ni om spelet? uppfyller de förväntiningarna? Och finns det nått sätt att få tag på en trial? ://Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Väntade på att två polare skulle testa det först. De har nu skaffat det och är båda totalhypade och har totalt glömt bort WoW. ( Som de lirade så hardcore förut. ) Jag beställde det just nu, och ja - kolla bara på de många beta videorna på youtube. Det är totalt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 nepp. go wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) WoW och AoC är alldeles för olika för att jämföras. AoC stridssystemet är 100% Real-time ( d.v.s att det finns ingen auto-attack, du styr ALLA attacker och spells själv. Du blockerar och parerar också själv. ) WoW har ett auto-attack system med auto-block, auto-parera osv. AoC har också en lite 'vuxnare' och mer kompetiv atmosfär, fullt av blod och nakenhet. Du kan också slakta folk från din egen fraktion. ( Typ som att vara ally och ganka en ally i WoW ) Redigerat 24 Maj 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 jag tror Garone vinner den diskussionen ^^ Jag beställde det igår kväll, men jag tror att leveransen kommer att ta ett tag eftersom att lagren är slut överallt Så om det fanns en buddy key eller nått så skulle det inte sitta helt fel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag beställde mitt igår också. Om jag får det innan dig så kan jag nog skicka buddy key:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) AoC verkar vara ett mycket bättre spel av det jag läst och hört. Btw, buddy key är det en trialnyckel eller nåt? Om någon sitter på en sådan så mottages den tacksamt. Redigerat 25 Maj 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Japp, en buddykey är en trialnyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Kan man inte ladda ner en trial som man kan på WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag vet inte! SPAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Kan man inte ladda ner en trial som man kan på WoW? Nej, men det kommer troligen vara möjligt i framtiden. ( Det släpptes liksom två dagar sen. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) AoC har bra grafik, roliga quests(1-20, efter det kan man nästan tro att man spelar wow) och bästa pvp'n av alla mmo's jag har spelat. Men man tröttnar på det snabbt, efter 3 dagars spelande på Early Access skickade jag tillbaka spelet. Alla quests känns precis lika och combat systemet är jobbigt när man inte vill vara super fokuserad. Redigerat 25 Maj 2008 av Sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.