Hoppa till innehåll

Age Of Conan


Kraver

Rekommendera inlägg

Jag sitter här hemma och funderar på att börja spela AoC men jag har ännu inte hört av någon som spelar AoC vad dem tycker. Och har själv inte testat det.

 

Så jag undrar nu, vad tycker ni om spelet? uppfyller de förväntiningarna?

Och finns det nått sätt att få tag på en trial?

 

://Kraver

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Väntade på att två polare skulle testa det först. De har nu skaffat det och är båda totalhypade och har totalt glömt bort WoW. ( Som de lirade så hardcore förut. )

 

Jag beställde det just nu, och ja - kolla bara på de många beta videorna på youtube. Det är totalt värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW och AoC är alldeles för olika för att jämföras. AoC stridssystemet är 100% Real-time ( d.v.s att det finns ingen auto-attack, du styr ALLA attacker och spells själv. Du blockerar och parerar också själv. ) WoW har ett auto-attack system med auto-block, auto-parera osv. AoC har också en lite 'vuxnare' och mer kompetiv atmosfär, fullt av blod och nakenhet. Du kan också slakta folk från din egen fraktion. ( Typ som att vara ally och ganka en ally i WoW )

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror Garone vinner den diskussionen ^^

Jag beställde det igår kväll, men jag tror att leveransen kommer att ta ett tag eftersom att lagren är slut överallt

Så om det fanns en buddy key eller nått så skulle det inte sitta helt fel ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

AoC verkar vara ett mycket bättre spel av det jag läst och hört. Btw, buddy key är det en trialnyckel eller nåt? Om någon sitter på en sådan så mottages den tacksamt.

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AoC har bra grafik, roliga quests(1-20, efter det kan man nästan tro att man spelar wow) och bästa pvp'n av alla mmo's jag har spelat.

 

Men man tröttnar på det snabbt, efter 3 dagars spelande på Early Access skickade jag tillbaka spelet.

 

Alla quests känns precis lika och combat systemet är jobbigt när man inte vill vara super fokuserad.

Redigerat av Sweet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...