Kraver Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag beställde mitt igår också. Om jag får det innan dig så kan jag nog skicka buddy key:n. Tack, skulle verkligen uppskatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Vart beställde du det, Kraver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Klart att du ska köpa AoC, jag hade samma beslutsproblem, men jag tröttnade helt enkelt på WoW och testade AoC. Som de flesta andra spel så är det ju en smaksak, men jag skulle vilja säga som många andra, WoW: lite yngre personer, AoC: lite äldre, ( no offence WacKo ) ^^. Men jag skulle säga att du ska köpa AoC, Världen och hela spelet är mycket mer realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Klart att du ska köpa AoC, jag hade samma beslutsproblem, men jag tröttnade helt enkelt på WoW och testade AoC. Som de flesta andra spel så är det ju en smaksak, men jag skulle vilja säga som många andra, WoW: lite yngre personer, AoC: lite äldre, ( no offence WacKo ) ^^. Men jag skulle säga att du ska köpa AoC, Världen och hela spelet är mycket mer realistiskt. Det var ett bra tag sen han köpte det nu, han talade om för mig i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Mm, knappa månaden, ville bara utrycka min åsikt ^^. AoC ftw, ska inte posta mer här nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Vad gör man på det? Är det likt wow? Kostar det att spela i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Vad gör man på det? Är det likt wow? Kostar det att spela i månaden? Det är likt WoW i grunden. AoC använder sig av ett annat stridssystem, har en vuxen atmosfär och ett mer 'kompetivt' innehåll. Och ja, det kostar i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Då kommer inte jag ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Skulle varit trevligt att pröva AoC, någon som har en buddykey och kan tänkas dela med sig? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Skulle varit trevligt att pröva AoC, någon som har en buddykey och kan tänkas dela med sig? :P Går tyvärr inte, de kommer inte släppa buddykeys förrän de skaffat upp fler servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Skulle varit trevligt att pröva AoC, någon som har en buddykey och kan tänkas dela med sig? :P Går tyvärr inte, de kommer inte släppa buddykeys förrän de skaffat upp fler servrar. f*n! :( Aja får scamma nån kines på markeedragon som försöker scamma mig och köpa spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.