jonathan_94 Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Oftast ganska okej. Men den är inte färsk för maten körs på lågstadiet, och skickas till mellanstadiet och högstadiet. Min lillebror som går på mellanstadiet säger att han hittat hårstrån i maten och säger att potatisen smakar som gummi, och jag håller med. Och ibland är mjölken varm och vi får nästan aldrig juice i skolan :( Som tur är har vi en kafeteria med goda mackor och juice för en liten kostnad. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Oftast ganska okej. Men den är inte färsk för maten körs på lågstadiet, och skickas till mellanstadiet och högstadiet. Min lillebror som går på mellanstadiet säger att han hittat hårstrån i maten och säger att potatisen smakar som gummi, och jag håller med. Och ibland är mjölken varm och vi får nästan aldrig juice i skolan :( Som tur är har vi en kafeteria med goda mackor och juice för en liten kostnad. :lol: NI får ju jämnt juice Jonathan. Jag har ätit vättigt 2 gånger i skolan. Dom i bordet blir lite glada när jag tar mat. Men är det nån vid ert matthämtnings sak som kontrolerar hur mycket ni tar? Det är det i vår matsak. Så j*vla iriterande!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Det finns en kiosk ungefär 100 meter från vår skola men dom har 42 anmärkningar på maten. Åter till skolans matt: Skit äklig. Det finns hår i maten potatisen vill man spy av. Mjölken är varm glasen är svarta ibland inuti. Masser sånt. Det är ju bättre mat i fängelsät (tror jag)! När jag praoa på skolan där maten tillagas var ena glaset smutsigt med brödbitar i :angry: Den var direkt från köket.Men på hemkunskapen skulle vi provsmaka mjölk, ost och filmjölk, och ena filmjölken var 5 dagar gammal och de hade inte sett det, snacka om att inte hålla koll :angry: Redigerat 4 April 2009 av jonathan_94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 HJÄLP! Fem dagars gammal filmjölk! Eftersom det var så allvarligt, behövde ni inte magpumpas? :o OT - Vår skolas mat är kass, vi har t.om protestlistor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Vår potatis är grön en tjej hittade en fluga i sin sallad Hittade nån sorts plast bit i fisken Ja vad ska man mer säga Den suger anus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 oftast snuskigVad menar du med snuskig? Jag tycker att man får ta maten som den kommer. Inget att klaga på. Potatisen är sönderugnad, skabbit fullkorns ris/pasta som sitter i skit stora klumpar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Allt är bra egentligen, bra kvalitet och så, sen att jag aldrig gillar maten de serverar kan ju inte de hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 HJÄLP! Fem dagars gammal filmjölk! Eftersom det var så allvarligt, behövde ni inte magpumpas? :o OT - Vår skolas mat är kass, vi har t.om protestlistor. Protestlistor är värdelösa.. Vi hade proteslistor i skolan där jag gick årskurs 7-9, alla på skolan skrev på.. Men blanka f*n så fick vi stå ut med skiten i tre år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Sen finns det ju idioter som bara kladdar på våra papper .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile55 Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) SKOL MAT?! = alltid ÄCKLIG!! always terrible!!! hatar skol maten + att allt e så j*vla snuskigt! äckligt och ofräsht!!! 10 ggr har jag gått till rektorn med alla äckliga glas och hårstrån i maten!, det har hänt 1 gång att maten var god men när man ska ta mer så är det slut!!! då går vi till rektorn och klagar! men nej nej!! j*vla rektor jävel!! och den dära sussanna (spöket) som alltid ska vara så lugn och possetiv!!! och nu började jag tänka på tjejen som fick en larv i maten !!!! asäckligt jag år inte på 1 vecka! ursäkta svordommarna :D Redigerat 5 April 2009 av smile55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Bättre en ingen alls. I många länder får man ta med egen mat. det är iallafall bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Håller med. Bara här i Sverige och Finland är det gratis skolmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.