MonkeyPants Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 tycker det är jävligt dåligt att fängelset har bättre mat än skolan. när dom har korv på min skola steker dom den och sen kyler dom den och sen värmer dom den igen och 99% av alla korvarna är brända, det smakar bokstavligen skit (inte för att jag har smakat skit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 våran mat e den billigaste i HELA sverige... så kom inte och tjata... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Jag tycker skol-maten är sådär. En sak jag hatar är att på min skola får vi bara hamburgare en gång om året. vad glad att du iallafall något så gott vi får "tex mex" en gång om året och det är usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Vi har en liten bamba på vårat gymnasie, får samma slags mat som i grundskolan men mycket bättre kvalité och godare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämstOftast är det just det som billigast betyder när det gäller skolmat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Enligt P12'or defineras bra mat i skolan som hamburgare, chicken bits osv, vilken igentligen är det sämsta en skola kan servera till ungdommar som studerar. Jag skulle vilja att skolor tvingar i alla lågstadie/mellanstadie elever med grönsaker så dem utvecklas på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämstOftast är det just det som billigast betyder när det gäller skolmat... Japp, eftersom de redan spenderar miljoner varje år på skolmat, där hur många procent som helst slängs. Om folk hade slutat slänga maten hade kanske maten blivit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämstnej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Barabapapa, i'm hating it. EDIT: ni vet väl att vi får sämre mat än fångar? Redigerat 11 September 2009 av EnBanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Barabapapa, i'm hating it. EDIT: ni vet väl att vi får sämre mat än fångar? Vem fan bryr sig? Var glada att ni ens får mat och slipper betala som i USA. Maten är förövrigt extremt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Våra föräldrar betalar skatt som går till maten :rolleyes: Jag skulle hellre ta den kronan som maten kostar varje dag än att äta skolans mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.