Banish Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt.Dom kan gärna få min skolmat typ 4ggr i veckan om dom vill ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Dom kan få min nästan alla gånger på året. Skadar min inte så mycket. Klarar mig länge utan mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Ja, jag är ganska säker på att de inte är bortskämda ungar som er och gärna skulle äta maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Min skola står ju känd för din 'icke-goda' mat. Brukar köpa något litet på hemköp istället som ligger brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vi får ju inte gå ut från skolområdet för än skolan slutar. Så antingen äter man eller smiter om man är så hungrig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Mjo, men så brukar det vara på Lågstadiet - Mellanstadiet, eftersom ni kan gå vilse ;) Nä ja skojja bara med dig ^^ Men på Mellanstadiet är det godare mat imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Vi får ju inte gå ut från skolområdet för än skolan slutar. Så antingen äter man eller smiter om man är så hungrig :Pvilken klass går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Han går troligen i sexan, det gör man när man är 96:a (vanligtvis). Jag är 97:a och går i sexan, men men... Visste inte att det var SÅ illa som alla skriver, prislappar i fiskpannetterna, usch usch. som jag skrev förut så har vi jättebra kvalitet, särskilt jämfört med det alla andra här verkar ha. Men jag kan knappast säga att maten är god, men det har med min tunga att göra, det är inte skolans fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Kan man stämma Sodexho för matförgiftning eller nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Njae, tror inte det precis.. Beror om du menar matförgiftning bokstavligt som jag inte tror du gör :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 (redigerat) En som jag känner fick en maskäten potatis en gång. :o (masken var kvar i. låter kanske inte trovärdigt men..) Skulle tro att de som "lagade" maten fick någonting att tänka på. Redigerat 17 April 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Om man te.x hälsar på hos er. Hur mycket kostar maten då för dom som hälsar på (skolan alltså). Hos oss kostar den 50kr. Rätt dyrt. Man får dagens på värdshusen för 70kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.