Gäst Gripenll Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Skit mat! Men Mjölken smakar bra :D Men ahr slutat dricka på min skola sen jag hittade en snor kråka i 3 glas.. LOL! :lol: Själv äter jag inte mat i skolan eftersom det smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kissexperten Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det ända som är gott i våran matsal är vattnet.. Ehhh...Okej. Men ibland är det det, om det är äcklig mat, och vi inte får någon mjölk, utan saft :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det e' väl olika..men för det mesta så får vi torrt ris och något annat...som ofta också är torrt...Vattnet är dock gött. Rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Maten smakar skit, asså fattar inte hur vissa kan tycka skiten är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Usch för skolmat, jag tror fasen att fängelsen har bättre mat! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 När man är ung ska man härdas. Ibland hoppas man att det blir krig i Sverige så alla bortskämda ungar får lära sig vad maten verkligen är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Vi har fått ny Matleverantör nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) När man är ung ska man härdas. Ibland hoppas man att det blir krig i Sverige så alla bortskämda ungar får lära sig vad maten verkligen är till för.Hej, mr. Smartass, vet du hur länge sedan det var sedan Sverige var i krig? Redigerat 18 Augusti 2008 av xavio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Maten i högstadiet var inte ett dugg bra. Den var avskyvärd. Men maten man får i gymnasium är en annan femma tycker jag. xavio@ Sverige kan hamna i krig när som helst. Det var ett tag sen men allt kan hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) ganska bra men potatisen är typ blöt eller Jätte torr Redigerat 19 Augusti 2008 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag tycker att skolan har väl inte den godaste maten, men det går helt klart att äta 95% av gångerna. Jag äter hellre skolmat som kanske inte är det bästa istället för att gå och köpa en hamburgare på McDonalds för 50kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 maten är väldigt bra, men jag tycker inte om så mycket . fast det är ju inte skolans fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.