Hoppa till innehåll

Skolans Mat!


timi3

Rekommendera inlägg

Oftast ganska okej. Men den är inte färsk för maten körs på lågstadiet, och skickas till mellanstadiet och högstadiet.

Min lillebror som går på mellanstadiet säger att han hittat hårstrån i maten och säger att potatisen smakar som gummi, och jag håller med. Och ibland är mjölken varm och vi får nästan aldrig juice i skolan :(

 

Som tur är har vi en kafeteria med goda mackor och juice för en liten kostnad. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Oftast ganska okej. Men den är inte färsk för maten körs på lågstadiet, och skickas till mellanstadiet och högstadiet.

Min lillebror som går på mellanstadiet säger att han hittat hårstrån i maten och säger att potatisen smakar som gummi, och jag håller med. Och ibland är mjölken varm och vi får nästan aldrig juice i skolan :(

 

Som tur är har vi en kafeteria med goda mackor och juice för en liten kostnad. :lol:

NI får ju jämnt juice Jonathan. Jag har ätit vättigt 2 gånger i skolan. Dom i bordet blir lite glada när jag tar mat. Men är det nån vid ert matthämtnings sak som kontrolerar hur mycket ni tar? Det är det i vår matsak. Så j*vla iriterande!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Det finns en kiosk ungefär 100 meter från vår skola men dom har 42 anmärkningar på maten.

 

Åter till skolans matt: Skit äklig. Det finns hår i maten potatisen vill man spy av. Mjölken är varm glasen är svarta ibland inuti. Masser sånt.

 

Det är ju bättre mat i fängelsät (tror jag)!

När jag praoa på skolan där maten tillagas var ena glaset smutsigt med brödbitar i :angry: Den var direkt från köket.

Men på hemkunskapen skulle vi provsmaka mjölk, ost och filmjölk, och ena filmjölken var 5 dagar gammal och de hade inte sett det, snacka om att inte hålla koll :angry:

Redigerat av jonathan_94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HJÄLP! Fem dagars gammal filmjölk! Eftersom det var så allvarligt, behövde ni inte magpumpas? :o

 

OT - Vår skolas mat är kass, vi har t.om protestlistor.

Protestlistor är värdelösa.. Vi hade proteslistor i skolan där jag gick årskurs 7-9, alla på skolan skrev på.. Men blanka f*n så fick vi stå ut med skiten i tre år.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SKOL MAT?! = alltid ÄCKLIG!! always terrible!!!

 

hatar skol maten + att allt e så j*vla snuskigt! äckligt och ofräsht!!! 10 ggr har jag gått till rektorn med alla äckliga glas och hårstrån i maten!, det har hänt 1 gång att maten var god men när man ska ta mer så är det slut!!! då går vi till rektorn och klagar! men nej nej!! j*vla rektor jävel!! och den dära sussanna (spöket) som alltid ska vara så lugn och possetiv!!!

 

och nu började jag tänka på tjejen som fick en larv i maten !!!! asäckligt jag år inte på 1 vecka!

ursäkta svordommarna :D

Redigerat av smile55
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...