fuskarpontus Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Kan ni hjälpa mig och göra ett fusk som jag kan till runescape och sen ge över hälften...ni är skit snälla då..Obs man kan bli bannad :( :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det finns inga fusk till Runescape, finns då bara auto bots, som Jagex lätt kommer på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Du är 15 år. Om det varit en 9-åring som skrivit hade jag förståt att du inte fattar att man inte kan fuska på online spel. Man kan inte fuska på onlinespel!! - Allt t.ex "Skriv ditt namn och lösenord i detta programet så får du full dragon" är scam för att få ditt lösenord. Det kallas hacking och är olagligt. Det enda "fusk" som finns är botar. Och det är knappt fusk det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Du är 15 år. Om det varit en 9-åring som skrivit hade jag förståt att du inte fattar att man inte kan fuska på online spel. Man kan inte fuska på onlinespel!! - Allt t.ex "Skriv ditt namn och lösenord i detta programet så får du full dragon" är scam för att få ditt lösenord. Det kallas hacking och är olagligt. Det enda "fusk" som finns är botar. Och det är knappt fusk det... Autobots är fusk, du kan lvl i skill medans du är i skolan, på så sätt så är det ett fusk.Men Jagex har avancerade program som märker av bots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 altås har men en bot som inte gör samma sak lika dant hela tiden typ som med mouse macro den har random mouse change Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 ÖHHH, Oavsätt vad du gör så ladda aldrig ned några program som gör att du kan få gratis saker eller något sådant. de enda det gör är att lägga in en keylogger som snor ditt acc. Dessutom går det inte att fuska på något MMORPG spel alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) ÖHHH, Oavsätt vad du gör så ladda aldrig ned några program som gör att du kan få gratis saker eller något sådant. de enda det gör är att lägga in en keylogger som snor ditt acc. Dessutom går det inte att fuska på något MMORPG spel alls! Det beror på vad man anser som fusk, det finns ett antal auto bots, auto's är i sig ett fusk, då du kan lvl i skills utan att du är vid datorn.Detta ses som ett fusk. Men det finns inte fusk som ger en 999999 miljoner coins. Redigerat 27 Maj 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Kan ni hjälpa mig och göra ett fusk som jag kan till runescape och sen ge över hälften...ni är skit snälla då..Obs man kan bli bannad :( :meddum: Om du har laddat ner det genom att googla fram det så är du nog körd. Det finns typ virus på alla fusk som dopm säger. Men det finns inga fusk på rs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Jag vill ju inte vara dum men...du stavar sämre än my systrs barn Emrik! :lol: fast du borde nog inte fuska men du kan bli bannad så du vet plus kan det vara virus! Redigerat 28 Maj 2008 av robloxSpelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Nej, man kan inte bli bannad eftersom det inte funkar. Man kan inte fuska, fatta det!! Det enda ni kan fuska med är botar och scamming! Och botar loosar ni direkt!! Och scamming funkar knappt längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Luxaxix, Där har du fel. Man kan visst fuska på onlinespel. Men dom flesta fusken kommer admin/moderatorer på. Plus att mycket är gammalt skit som inte funkar och att det är fejk på många. Men man kan fuska på Onlinespel, RGP osv. Men nu gäller det RS2. Och i detta läge så kan man faktsikt Hacka/Fuska på RS2. Finns många bots som även är fejk och virus och som inte funkar. Men man kan alltid fuska på spel. Tror inte det kommer komma något spel ingen kan fixa fusk till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Den bästa boten som finns till RS är såklart Nexus Ibot. Nexus ibot pro e bättre en lite, men lite är gratis det är inte pro. Googla på nexus ibot. Med nexus ibot blir man typ aldrig bannad. Dessutom är den helt själv gående, det innebär att du kan sätta den på tillexempel mining, så går den och minar och när inventory är fult går den till banken och sedan tillbka och minar igen. Du kan ladda ner nya scripts till den, så att den kan göra mer saker, tex auto fighting och mycket mycket mer! Du kan även ha flera profiler igång sammtidigt, så att du minar med en och fightar med en annan utan att bli bannad. Själv har jag en profil som är HELT cheatad, den har 53 i mining och 1 i allt annat. har alltså skaffat 2500 iron ore utan att lyfta ett finger. Det ända minuset är alla events, det kommer en liten gubbe och pratar med dig, pratar du inte tillbaka till hånom blir du sakta men säkert dödad. Nexus försöker bara fortsätta med tex mining, medans gubben blir ihjälslagen. Skaffa nexus nu! Inge virus! Du blir nästan aldrig bannad! //Alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg