Hoppa till innehåll

Ny Dator


GamerLord

Rekommendera inlägg

ok. Det är vissa som säger andra saker men har kollat lite har hört att 9800GX2 är världens bästa grafikkort just nu har t.o.m högre FPS i Crysis än 8800 Ultra så kör nog på 9800GX2 B)

8800Ultra är i Historia om världens bästa grafikkort.

3870 x2 är värdare än 9800GX2 tycker jag, bättre för överklockning med tanke på temperaturen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Motivera er också! nu är det 2 användare som skrivit namnet på 2 olika kort, det hjälper inte trådskaparen nånting :angry:

 

 

Det beror mest på hur stor plånbok du har, ATI är billigare men nVidia har dom bästa korten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag ska köpa en ny dator på komplett här är länken ----> http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10335. Men jag är inte riktigt säker på vilket grafik kort som jag ska ha Nvidia 9800GX2 eller ATI HD3870X2. Jag vill gjärna veta vilket av dom 2 grafik kortet som är bäst. Tack i förhand :D

Om du ska ha det paketet så tycker jag att du ska ha Nvidia 9800 GX2 för att det är bra och är gjort för de flesta och nya spelen idag!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...