Gäst Edson Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag blir mobbat av en kille i sexan bara för att jag gillar rasta peace tecknet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag blev innan. I 3 år rättare sagt, 4an till 6an. Fast folk snackar fortfarande skit om mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag blir mobbat av en kille i sexan bara för att jag gillar rasta peace tecknet =( Hur kan man mobba nån för att man gillar en symbol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Nepp, ingen vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edson Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag blir mobbat av en kille i sexan bara för att jag gillar rasta peace tecknet =( Hur kan man mobba nån för att man gillar en symbol? han har rasta men hatar fred så man kan ju undra vad det blir av han :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag blir mobbat av en kille i sexan bara för att jag gillar rasta peace tecknet =( Hur kan man mobba nån för att man gillar en symbol? han har rasta men hatar fred så man kan ju undra vad det blir av han :( Han kanske bara är pissed på att du automatiskt kopplar ihop en folkgrupp med en kärlek till fred, vilket ju är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edson Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag blir mobbat av en kille i sexan bara för att jag gillar rasta peace tecknet =( Hur kan man mobba nån för att man gillar en symbol? han har rasta men hatar fred så man kan ju undra vad det blir av han :( Han kanske bara är pissed på att du automatiskt kopplar ihop en folkgrupp med en kärlek till fred, vilket ju är fel. kanske det han kallar mig "hippie nörd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Har aldrig blivit mobbad, är det nån yngling som försöker så visar jag vart skåpet ska stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Har aldrig blivit mobbad, är det nån yngling som försöker så visar jag vart skåpet ska stå. Sa du inte i en annan tråd att om en som är mindre än dig började hålla på lät du honom forsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 I förskoleklass var jag "En konstig tjej" som alltid var ensam på rasterna :( Jag stte mig på en stubbe i parken. Det var en jätte dum kille som var helt konstig. Han slog mig och mina kompisar jätte mycket och så kalla han min kompis mamma för hora!!! :angry: :angry: :angry: Tur att jag har býtt skola nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Nee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.