Darkclower Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag har ett WIN.32 VIRUS TROR JAG!!! Jag har hittat filen och jag kan inte radera den, Byta namn, Flytta den... VAAAD SKA JAG TA MIG TILL!?? Den segar ner min dator också! Hur får jag bort den? Ge svar så snabbt som möjligt. Den filer är :\windows> dir nnchell i C:\WINDOWS YSTEM <DIR> 03-01-95 IM COM 22,087 03-01-95 IM IMI 11,728 03-01-95 ELCOME EXE 19,539 03-01-95 Jag tror allafall att det är ett virus. Är det ett virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Ser så ut, har du ett operativsystem på skiva? om du har dt så skadu nog formatera om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Ser så ut, har du ett operativsystem på skiva? om du har dt så skadu nog formatera om datorn Kan du säga mig vad viruset gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Vore enklare om du förklarade bättre win32 "virus", alla virus som är till windows brukar i värsta fall heta någotn med win32/något. Så vore bättre om du förklarade exakt. Tanka hijackthis och fixa upp en logg hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Starta datorn i felsäkert läge och ta bort filen borde funka men är det en exe så har den förmodligen installerat en massa skit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Starta den i felsäkert läge (tryck på f8 under uppstarten) logga in som admin och ladda hem och installera Kaspersky Internet Security och Hijackthis och gör först en log med hijackthis och lägg upp här, sedan genomsöker du datorn med kaspersky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Starta den i felsäkert läge (tryck på f8 under uppstarten) logga in som admin och ladda hem och installera Kaspersky Internet Security och Hijackthis och gör först en log med hijackthis och lägg upp här, sedan genomsöker du datorn med kaspersky. Hur loggar man in på admin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Formatera om du inte har nåt viktigt på datan det är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 http://free.grisoft.com/ ha så kul, ladda ner och skanna... typiskt 97a inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 http://free.grisoft.com/ ha så kul, ladda ner och skanna... typiskt 97a inlägg... joo verkligen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.