Firecracker Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Tjenare, jag vill ha lite råd av er som spelar GW. Vilket namn har "grundspelet" om man ska köpa det? Är det värt pengarna?(lite svårt att svara på, är väl olika mellan personer) Finns det något annat spel ni skulle rekomendera istället(vill inte betala månadskostnad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag spelade GW innan någon expansion kommit ut. Det var absolut inte värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 gw är ett bra spel :) värt pengarna. jag spelade själv det i ett år. Fösta spelet heter Prophecies (eller proph) andra heter Factions och det tredje heter Nightfall och expansionen heter Eye Of The North (eoth,GW:EN). Du kan köpa vilket av de 3 första du vill men expansionen kräver att du har ett av de andra spelen också. Jag började med factions och tycker fortfarande att det är det roligaste spelet (iaf på pvp) Nightfall har bäst pve och är antagligen också det enklaste spelet. Proph tycker jag är det tråkigaste (jag har inte ens orkat klara det...) men det har nog bäst story och är bra att köpa för skills och farm ställen. http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page om du har andra frågor.. http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page bra builder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) ok, låter fint. Ska kanske köpa det. Jag funderar på att kanske köpa Proph även om du har vissa negativa åsikter om det. För den är ju billigast :P Redigerat 28 Maj 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 ok, låter fint. Ska kanske köpa det. Jag funderar på att kanske köpa Proph även om du har vissa negativa åsikter om det. För den är ju billigast :P Köp Platina så får du Proph & Eye of The North. Det är värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 jo, det är en bra idé GW:EN är mkt roligare än de andra spelen (fast jag har inte orkat spela så mkt på det...spelar inte gw längre :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 mm, okej. Får väl se hur det blir att jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 tycker du ska köpa gw det äger ifall ni vill ha hjälp eller nåt skriv till mig lille oliver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;) Gå med ett bra guild så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 mm, men en i lvl7 kanske har lite svårt att joina en guild, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 mm, men en i lvl7 kanske har lite svårt att joina en guild, eller? nädå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.