Hoppa till innehåll

Guild Wars


Firecracker

Rekommendera inlägg

Tjenare, jag vill ha lite råd av er som spelar GW.

Vilket namn har "grundspelet" om man ska köpa det?

Är det värt pengarna?(lite svårt att svara på, är väl olika mellan personer)

 

Finns det något annat spel ni skulle rekomendera istället(vill inte betala månadskostnad).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gw är ett bra spel :) värt pengarna. jag spelade själv det i ett år. Fösta spelet heter Prophecies (eller proph) andra heter Factions och det tredje heter Nightfall och expansionen heter Eye Of The North (eoth,GW:EN). Du kan köpa vilket av de 3 första du vill men expansionen kräver att du har ett av de andra spelen också. Jag började med factions och tycker fortfarande att det är det roligaste spelet (iaf på pvp) Nightfall har bäst pve och är antagligen också det enklaste spelet. Proph tycker jag är det tråkigaste (jag har inte ens orkat klara det...) men det har nog bäst story och är bra att köpa för skills och farm ställen.

 

http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page

om du har andra frågor..

http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page

bra builder..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, låter fint. Ska kanske köpa det.

Jag funderar på att kanske köpa Proph även om du har vissa negativa åsikter om det. För den är ju billigast :P

Köp Platina så får du Proph & Eye of The North.

 

Det är värt pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag köpt GW Nightfall. Det blev det spelet, inte för att jag tror att det är bäst men för att jag fick ett megabra pris för det. Har hunnit spela kanske 1-2h nu och är hyffsat nöjd. Vi får väl se hur länge jag spelar det innan jag ledsnar ;)

Gå med ett bra guild så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...