Banish Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag är en noob som typ bara kan lite html. jag vill lära mej nåt språk nytt men vet inte vad. någon som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 PHP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok,men var ska jag lära mej PHP? w3schools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Om du är "NOOB" i html så bör du nog inte börja och försöka lära dig ett nytt språk! Du bör nog bli bra på html först! MvH Alexander Eriksson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Lär dig C++! :D Då får du iaf lätt för php, sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Lär dig spanska! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag läser spanska i skolan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 jag läser spanska i skolan xDSjälvklart gör du det, alla noobs läser spanska i skolan ;) (No offence, du kallade dig noob först) Läs på ordentligt i HTML, sen läser du vidare i PHP eller ASP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 inte c++ då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Det får du väl läsa om du vill, men det gör man vanligtvis inte websidor med, utan istället olika typer av program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 vad är roligast/lättast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Html tror ja Jag själv håller på med c++ och det är inte likt PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.