Sidney Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Fyfan. Vad är det här för skit? Emo är inte en sån person som skär sig, Emo är en person som lyssnar på musiken emo och klär sig så. Sen finns det ju vissa som skär sig också, men för det behöver man inte vara ett emo. Alla överallt tror ju att om man är emo så skär man sig, men det gör faktiskt inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo. Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon. Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad:Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video... Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder". Redigerat 4 Juni 2008 av Mosa1nagant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 F***, jag och 3 kompisar (2 är emo) tänkte göra nått liknande med Emo istället för Emil och snitte boden (fast längre en så kom vi inte :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo. Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon. Hemskt dålig.Men nu vet du hur det är att vara emo ;) Och vafan menar du med det? Emo har ju NÄSTAN INGET att göra med att skära sig!! Redigerat 4 Juni 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag kallar det där självmordsbelägen, inte emo. ( emo = personer som lyssnar på musikstilen emo. ) Det finns olika sorters emo, inom emokulturen är det vanligt att man skär sig, använder sig av klädstilen fashioncore då man är självmordsbenägen. Och vafan menar du med det? Emo har ju NÄSTAN INGET att göra med att skära sig!!Du sa det själv, nästan inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo. Du är då bra efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo. Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon. Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad:Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video... Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder". Vadå de flesta? Hur kan du veta det?..Jo emo är emotional hard core eller nåt. Och jo det är visst en massa fördomar mot emos... Kankse inte i ditt inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Och vafan menar du med det? Emo har ju NÄSTAN INGET att göra med att skära sig!!Du sa det själv, nästan inget. Man är inte självmordsbelägen bara för att man använder fashioncore.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 jävligt dålikgt fattar inte hur man kan ha så mycket fördomar om emos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad: Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video... Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder". Vadå de flesta? Hur kan du veta det?..Jo emo är emotional hard core eller nåt. Och jo det är visst en massa fördomar mot emos... Kankse inte i ditt inlägg... Jag har haft flertal vänner som är emo, och alla utom en av dom har inte skärt sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Hur vet du att han har skärt sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Genom att de berätta och visade sina ärr... Vad trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.