Hoppa till innehåll

Emoemil


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

Fyfan. Vad är det här för skit?

 

Emo är inte en sån person som skär sig, Emo är en person som lyssnar på musiken emo och klär sig så. Sen finns det ju vissa som skär sig också, men för det behöver man inte vara ett emo. Alla överallt tror ju att om man är emo så skär man sig, men det gör faktiskt inte alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo.

 

Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon.

 

Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad:

Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video...

 

Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder".

Redigerat av Mosa1nagant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo.

 

Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon.

 

Hemskt dålig.

Men nu vet du hur det är att vara emo ;)

 

Och vafan menar du med det? Emo har ju NÄSTAN INGET att göra med att skära sig!! Redigerat av ThinkAboutIt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag kallar det där självmordsbelägen, inte emo. ( emo = personer som lyssnar på musikstilen emo. )

Det finns olika sorters emo, inom emokulturen är det vanligt att man skär sig, använder sig av klädstilen fashioncore då man är självmordsbenägen.

 

Och vafan menar du med det? Emo har ju NÄSTAN INGET att göra med att skära sig!!
Du sa det själv, nästan inget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att alla inte gör det, men det fleasta gör det. Dessutom finns det ingen musikstil som heter Emo.

 

Och vem var det som anmälde mig? Jag gjorde inte videon.

 

Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad:

Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video...

 

Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder".

 

Vadå de flesta? Hur kan du veta det?..

Jo emo är emotional hard core eller nåt.

Och jo det är visst en massa fördomar mot emos... Kankse inte i ditt inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä nu blir jag förbannad!!! Vafan det är sånt här som gör att alla har så mycket fördomar om emo!! idiot. :verymad:

Jag har inga fördomar för "Emos", jag visade bara en video...

 

Jag tror de vet att det är överdrivet med blod... De tänker inte "Haha, kolla vad mycket Emon blöder".

 

Vadå de flesta? Hur kan du veta det?..

Jo emo är emotional hard core eller nåt.

Och jo det är visst en massa fördomar mot emos... Kankse inte i ditt inlägg...

 

Jag har haft flertal vänner som är emo, och alla utom en av dom har inte skärt sig...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...