xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) jag brukar få svar efter ca 1h Redigerat 30 Maj 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???Du får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket. Redigerat 30 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???Du får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket. okej, Men dem tar ju evigheter på sig är de så upptagna med annat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Är inte det ganska självklart? De är ju också människor i verkliga livet som måste äta och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta??? Du får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket. okej, Men dem tar ju evigheter på sig är de så upptagna med annat? :huh: Ja alla sitter inte vid datorn hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag kollar så många fusk jag bara hinner varje dag, det kommer in väldigt många oftast. Jag vet inte hur aktiva de andra moderatorerna är. Nu mot sommaren kan man även räkna med att det kommer ta längre tid. I och med skolavslutningar, jobb och sommarjobb och att man vill vara ute mera. Ska dock försöka kolla så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Okej, Det blev godkännt nu, Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Okej, Det blev godkännt nu, Tack :Dför mig tog det en halv dag :( jag trodde den var inte godkänd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.