Hoppa till innehåll

Hjälp.

Gäst DoubleIsBack

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du tar din yew gubbe, lägg på lite pengar som du vill ha över. Sen går du ut i wildy till den leveln där du kan döda honom med din main. Sen flyttar du ut din main, kör Yew gubben i Firefox och mainen i explorer. Så dödar du honom och tar alla pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det had funkat om wild nu fanns kvar -.- men nu är det nästan farligare i wild :o

Nu är det ju fullt med revenant's i wild, och dom kanske inte är så svåra men lite längre ut blir man tele blocked av dom och så andvänder dom ice rush tror jag <.< Så man blir fryst, ett tips vistas aldrig längst ut i wild, när jag skulle skaffa full ghostly råkade jag möta en revenant hell hound när jag skulle till lever längst ut, sen sprang jag till min kompis på mage arena bank. Och så när vi skulle tillbaks såg vi att det var en lvl.136 tror jag fast Revenant Dragon.. det var väldigt läskigt :o

Mötte ju en revenant knight som typ gjorde så jag hade 16 i poison och jag hade ingen mat kvar :P

Men när man dör nu får ju inte någon sakerna.. Men har gravstenen försvunnit? För jag såg en som dog utan gravsten :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det had funkat om wild nu fanns kvar -.- men nu är det nästan farligare i wild :o

Nu är det ju fullt med revenant's i wild, och dom kanske inte är så svåra men lite längre ut blir man tele blocked av dom och så andvänder dom ice rush tror jag <.< Så man blir fryst, ett tips vistas aldrig längst ut i wild, när jag skulle skaffa full ghostly råkade jag möta en revenant hell hound när jag skulle till lever längst ut, sen sprang jag till min kompis på mage arena bank. Och så när vi skulle tillbaks såg vi att det var en lvl.136 tror jag fast Revenant Dragon.. det var väldigt läskigt :o

Mötte ju en revenant knight som typ gjorde så jag hade 16 i poison och jag hade ingen mat kvar :P

Men när man dör nu får ju inte någon sakerna.. Men har gravstenen försvunnit? För jag såg en som dog utan gravsten :S

Som ni sagt JAGex har förstört spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast jag kom på ett sätt, fast det beror på vad din main är för lvl, förhoppningsvis inte över 60 eller något, Du kan ta med din skiller till bounty hunter sen mördar du han med din main :P

Fast som sagt det beror på vad din main är för lvl..

Ganska dumt av dig att göra ett annat acc med högre skills än din main X_x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Bounty hunter, är det där man kan slåss mot varrandra?

Men jag tänkte på det där, där man kan slåss mot varrandra, man kan ju satsa höga belopp, döda min andra och vinna pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...