DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Det värkar som om du typ 'måste' vara inne, är det så? Menar ingen kan ju typ gilla 96 brallor, det är ju typ bara för att dom är inne som alla har dom... Jeansen är snygga grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag tycker också dem är snygga men jag är ganska pank så jag spar istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag hade tänkt köpa 96 jeans men det käns som det är försent... Ska jag köpa dem eller vänta tills nästa märke på jeans blir inne? :blink: Vilka jeans skulle du ha om inga var "inne"? Sluta vara en sån j*vla marionett, börja tänk själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Då skulle han gå naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Då skulle han gå naken.Bra ide!Från och med idag är det inne att vara naken :D Vi får nog flytta det här till ämnet Jag hatar kläder... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 det är inne,men alla har det och gör dej inte till unik.det är kul dom 3första månaderna med 96 jeans sen blir det bara tjatigt när alla har det på sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Folk som köper Jeansen med 96 märket på vet aldrig att G-STar Raws är tillverkaren till det, 96 är bara en del av designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.