krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Om du vet så säg gärna hur man gör å om man måste ladda ned säg gära länken där jag kan ladda ned det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Om du menar på skriv bordet så är det nog att dom som du har setts skrivbord har haft Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 man trycker upp paint så där ritar du en klocka :P nej, men hittade ett sånt program nån gång näre man får en klocka uppe i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Finns det såna program? Trodde bara att det gick att få sådan bakgrund med Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 ok, nja jag tror det kanske e vista man kan man inte bara ladda ned det++``?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Finns det såna program? Trodde bara att det gick att få sådan bakgrund med Vista.Man kanske kan få med det i ett tema. Oj juste kom på att jag har en klocka som man får med mitt tema (alien wear fear) fast den sitter inte i hörnet utan uppe bland dom andra ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Hittade ett sånt program en gång hette nåt med "Clock Viewer" Redigerat 4 Juni 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ja.. google är och kommer nog vara det bästa på länge för att hitta information. http://directlinks4u.blogspot.com/2007/12/...-clock-v16.html Var så mycket utav en desktop clock jag hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.