MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Friday the 13th var riktigt bra, Jason FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 krigs filmer(vissa) tycker jag är hemskast mest på grund av att det händer eller kan hända i verkligheten. Senaste rambo filmen är ju bara tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
modan Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Nån som ska se Friday the 13th idag? :-p vågar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Friday the 13th var riktigt bra, Jason FTW Ah förfan :'D Jag måste se den ffs..För fick man inte reda på hur allt startade egentligen i den här nya? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Det kanske är Midnight Train eller vad den nu f*n heter xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Friday the 13th var riktigt bra, Jason FTW Ah förfan :'D Jag måste se den ffs..För fick man inte reda på hur allt startade egentligen i den här nya? ;> Jag fick aldrig tillfälle att se den i Fredags, får väl bli någon gång i veckan istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Bogiman 2 och TandFen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 tittar typ aldrig på läskiga filmer, men typ the texas chainsaw massacare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Nån som ska se Friday the 13th idag? :-pSåg den på premiären, sjukt bra =) Inte läskigast, men mina favoriter är Resident Evil trilogin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.