Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig.

 

Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt.

Redigerat av Flyktsoda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig.

 

Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt.

Oja. Har läst boken och ska se filmen snart. Om filmen är lika obehaglig som boken så kommer nog biobesöket bli.... lika obehagligt? LoL, låt mig tänka över det där. Filmen ska iallafall vara jättebra, och amerikanska filmrecensenter säger "Watch it now before Hollywood makes a remake and ruins it".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig.

 

Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt.

Oja. Har läst boken och ska se filmen snart. Om filmen är lika obehaglig som boken så kommer nog biobesöket bli.... lika obehagligt? LoL, låt mig tänka över det där. Filmen ska iallafall vara jättebra, och amerikanska filmrecensenter säger "Watch it now before Hollywood makes a remake and ruins it".

 

läste att det skulle bli en amerikansk remake, då tänkte jag bara "vafaan". jefla hollywood att komma å förstöra.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Let_the_Right...09_film)#Remake =(

Redigerat av Flyktsoda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

Såg nyligen Snakes On A Plane. Den var ganska bra. Bra handling och så, fast den lockar mig inte.

 

 

Ska ej se denna film om och om igen. Tro ej nu att jag blev skrämd, för denna film var inte läskig eller äcklig av något slag. Den var rolig, om hur ni tolkar mig här vet jag ej.

 

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom ända läskiga filmerna (Som jag kommer ihåg) som var, som Dolphin sa, obehaglig från början till slut är 1408, the shining och The Ring 1/2. Gillar inte sånna här filmer som man kan tänka sig att dom kan hända sig själv och är lite sykiskt läskig. :(

 

Annars finns det ju väldig många andra bra skräckisar, Finaly Destination gillar jag mycket. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...