TiredRacoon Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vet inte! Gillar bara några skräckfilmer som cloverfield och då är väl den min favvo!Cloverfield är väl inte riktigt en skräckfilm =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig. Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt. Redigerat 28 Oktober 2008 av Flyktsoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig. Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt. Oja. Har läst boken och ska se filmen snart. Om filmen är lika obehaglig som boken så kommer nog biobesöket bli.... lika obehagligt? LoL, låt mig tänka över det där. Filmen ska iallafall vara jättebra, och amerikanska filmrecensenter säger "Watch it now before Hollywood makes a remake and ruins it". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Ingen film har skrämt mig så mycket som REC. Jävligt bra, jävligt läskig. Fast bästa skräckfilmen just nu är lätt Låt den rätte komma in. Såg den häromdan och den är grymt bra. Mer sorglig än läskig imo, men ändå obehaglig på något sätt. Rekommenderar alla att se den, sån här bra svensk film är fanimig sällsynt. Oja. Har läst boken och ska se filmen snart. Om filmen är lika obehaglig som boken så kommer nog biobesöket bli.... lika obehagligt? LoL, låt mig tänka över det där. Filmen ska iallafall vara jättebra, och amerikanska filmrecensenter säger "Watch it now before Hollywood makes a remake and ruins it". läste att det skulle bli en amerikansk remake, då tänkte jag bara "vafaan". jefla hollywood att komma å förstöra. http://en.wikipedia.org/wiki/Let_the_Right...09_film)#Remake =( Redigerat 28 Oktober 2008 av Flyktsoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Såg nyligen Snakes On A Plane. Den var ganska bra. Bra handling och så, fast den lockar mig inte. Ska ej se denna film om och om igen. Tro ej nu att jag blev skrämd, för denna film var inte läskig eller äcklig av något slag. Den var rolig, om hur ni tolkar mig här vet jag ej. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Saw; Mer sadistisk än läskig. Jason vs Freddy; Inte läskig, satt å skrattade halva filmen igår. REC; Giefs me nightmares? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Agree på Freddy vs. Jason. Jag hade småhöga förväntningar, men ack så besviken man blev. Såg ganska nyligen The Others. Ruskigt bra film (Y) Det är väl inte direkt en skräckis, men den är ganska creepy och har dessutom en underbar handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ja erkänn Simple ;o Fast Jason tål mycket stryk =) höhö Måste se Låt den rätte komma in, boken var f*n asgrym <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Jag har hoppat till många gånger när jag har hyrt en B-skräckis, men jag har aldrig riktigt blivit rädd. De stora undantaget är The Shining, som är oerhört obehaglig från början till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Dom ända läskiga filmerna (Som jag kommer ihåg) som var, som Dolphin sa, obehaglig från början till slut är 1408, the shining och The Ring 1/2. Gillar inte sånna här filmer som man kan tänka sig att dom kan hända sig själv och är lite sykiskt läskig. :( Annars finns det ju väldig många andra bra skräckisar, Finaly Destination gillar jag mycket. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ah, 1408 var underbar. Älskar den sortens filmer : DNu är det plötsligt läskigt att gå på hotel. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.