Hoppa till innehåll

Firefox Hänger Sig.


Salzalada

Rekommendera inlägg

Det kan hända precis NÄR SOM HELST att firefox hänger sig, helt utan anledning. Visst, när jag har igång ett spel samtidigt som jag videoredigerar och surfar förstår jag att firefox kan hänga sig, men när jag knappt belastar datorn?! Då ska det ju f*n inte kunna hänga sig för att det för för lite resurser?

Här är senaste hängningen:

http://img247.imageshack.us/img247/4412/firefoxftllc2.jpg

Jag läste i adobe reader och laddade ner lite saker med µtorrent, lik förbannat hängde sig firefox så att jag var tvungen att avsluta det och starta upp det igen.

Varför händer detta? Det är så fruktansvärt irriterande. >: ( [<---- Väldigt arg smiley, ARRRGH!]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Det kan hända precis NÄR SOM HELST att firefox hänger sig, helt utan anledning. Visst, när jag har igång ett spel samtidigt som jag videoredigerar och surfar förstår jag att firefox kan hänga sig, men när jag knappt belastar datorn?! Då ska det ju f*n inte kunna hänga sig för att det för för lite resurser?

Här är senaste hängningen:

http://img247.imageshack.us/img247/4412/firefoxftllc2.jpg

Jag läste i adobe reader och laddade ner lite saker med µtorrent, lik förbannat hängde sig firefox så att jag var tvungen att avsluta det och starta upp det igen.

Varför händer detta? Det är så fruktansvärt irriterande. >: ( [<---- Väldigt arg smiley, ARRRGH!]

har du testat att ominstallera firefox? eller köra firefox i felsäkert läge? (firefox egna felsäkert läge)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bokmärkena m.m heter bookmarks.html, bookmarks.bak, och mappen bookmarksbackup. Sen finns lösenorden i signons2.txt och masterlösenordet lär finnas i key3.db.

Var finns senaste versionen? Jag brukar ladda ner det på www.mozilla.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...