Salzalada Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Det kan hända precis NÄR SOM HELST att firefox hänger sig, helt utan anledning. Visst, när jag har igång ett spel samtidigt som jag videoredigerar och surfar förstår jag att firefox kan hänga sig, men när jag knappt belastar datorn?! Då ska det ju f*n inte kunna hänga sig för att det för för lite resurser? Här är senaste hängningen: http://img247.imageshack.us/img247/4412/firefoxftllc2.jpg Jag läste i adobe reader och laddade ner lite saker med µtorrent, lik förbannat hängde sig firefox så att jag var tvungen att avsluta det och starta upp det igen. Varför händer detta? Det är så fruktansvärt irriterande. >: ( [<---- Väldigt arg smiley, ARRRGH!] Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Det kan hända precis NÄR SOM HELST att firefox hänger sig, helt utan anledning. Visst, när jag har igång ett spel samtidigt som jag videoredigerar och surfar förstår jag att firefox kan hänga sig, men när jag knappt belastar datorn?! Då ska det ju f*n inte kunna hänga sig för att det för för lite resurser? Här är senaste hängningen: http://img247.imageshack.us/img247/4412/firefoxftllc2.jpg Jag läste i adobe reader och laddade ner lite saker med µtorrent, lik förbannat hängde sig firefox så att jag var tvungen att avsluta det och starta upp det igen. Varför händer detta? Det är så fruktansvärt irriterande. >: ( [<---- Väldigt arg smiley, ARRRGH!] har du testat att ominstallera firefox? eller köra firefox i felsäkert läge? (firefox egna felsäkert läge) Citera
ThaNooB Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Ja, du borde testa att avinstallera och sen laddar ner igen. Det brukar ju oftast hjälpa. Citera
WASD Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 eller ta bort mozilla mappen i application data, men dp försvinner alla sparade lösenord, bokmärken, addons etc. men prova att ladda ner en senare version först om det finns Citera
Desajn Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 bokmärkena m.m heter bookmarks.html, bookmarks.bak, och mappen bookmarksbackup. Sen finns lösenorden i signons2.txt och masterlösenordet lär finnas i key3.db. Citera
ThaNooB Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 bokmärkena m.m heter bookmarks.html, bookmarks.bak, och mappen bookmarksbackup. Sen finns lösenorden i signons2.txt och masterlösenordet lär finnas i key3.db. Var finns senaste versionen? Jag brukar ladda ner det på www.mozilla.com Citera
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 i mozilla.com borde den finnas >_> :) den hänger sig i typ 5 sekunder för mig också, fast för mig var det pga trojan som AVG tog bort :) Citera
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Du kanske också borde virussöka då, om du nu inte redan gjort det? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.