halopro96 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Tja jag undrar om det finns någon som spelar cod 4 på xbox live för då kan ni adda mig : XBJonte jag har bara två vänner och jag skulle vilja göra privat matcher med ett gäng polare.. Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 mm de ska bli kul ^^ du har redan addat mej :D Citera
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ jag är iallafall pro på cod 4 :) typ längst upp varje match om det ej laggar.. Citera
Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Jag var också "pro" på Cod4 (jag har slutat spela det), det är ganska många amerikanare som suger på Cod4 så det är ganska enkelt. :lol: Citera
halopro96 Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ eeh jag brukar komma bland dom tre bästa oftast vinner jag andra gånger har jag bara en dålig match Citera
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Jag är enkelt på :) Jag är level 52 General eller kanse 53 .. i dunno :) Jag heter TKS Kevrox som gamertag, alla ni som vill lira kan adda mig så kör vi igång :) Citera
Extra Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Tjenare... Om det är nån som vill lira nån gång så kan ni adda mitt XBL: I NemeXis I Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.