halopro96 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Tja jag undrar om det finns någon som spelar cod 4 på xbox live för då kan ni adda mig : XBJonte jag har bara två vänner och jag skulle vilja göra privat matcher med ett gäng polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 mm de ska bli kul ^^ du har redan addat mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ jag är iallafall pro på cod 4 :) typ längst upp varje match om det ej laggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Japp samma här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag var också "pro" på Cod4 (jag har slutat spela det), det är ganska många amerikanare som suger på Cod4 så det är ganska enkelt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag spelar lite ibland, jag kan adda dig. PS: är ni Noobs eller är ni bra? :/ eeh jag brukar komma bland dom tre bästa oftast vinner jag andra gånger har jag bara en dålig match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag är enkelt på :) Jag är level 52 General eller kanse 53 .. i dunno :) Jag heter TKS Kevrox som gamertag, alla ni som vill lira kan adda mig så kör vi igång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Tjenare... Om det är nån som vill lira nån gång så kan ni adda mitt XBL: I NemeXis I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.