Ogri Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 shoo hur blir man medlem på playstation network jag har försökt bli edlem men det står att jag måste ha ett sub acc och tar jag den andra så funkar inte det heller,det stå att jag måste ha email id eller nåt sånt så nån som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Det är ju uberlätt. Emajladress.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Det är ju uberlätt. Emajladress.. jag skriver in men det funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Skriv att du är typ 22 eller nåt, det andra är bara klabbigt som f*n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Skriv att du är typ 22 eller nåt, det andra är bara klabbigt som f*n..aha är det så man ska skriva :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 man måste väl skapa ett main acc innan man kan skapa ett sub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 ja, och för ett "main" acc så måste man vara över 18, skriv att du är över 18 bara ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.