msa Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 spelar wow burning crushade men det brukar krascha vid helt fel tillfällen oftast så jag undrar om någon vet hur man gör så att det slutar krascha :(
Apex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Precis behöver en bild på hur det ser ut. Kommer rutan upp där det står att man kan skicka info till blizzard?
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Om det står WoWError så är det någonting som 'tvingar' spelet att krasha. Kan möjligtvis vara en trojan.
Apex Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Om det står WoWError så är det någonting som 'tvingar' spelet att krasha. Kan möjligtvis vara en trojan.Eller ett allvarligt addon problem :o
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 har hänt mig med att det chrashar men det händer väldigt sällan och det är bara att starta om
H2BH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 spelar wow burning crushade men det brukar krascha vid helt fel tillfällen oftast så jag undrar om någon vet hur man gör så att det slutar krascha :( utan någon speciell information kan det vara allt ifrån minsta lilla problem till ett stort hårdvaru problem. så snälla skriv lite information så ska vi se på detta problem :)
Rekommendera inlägg