Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Alla som vill vara med i min Hata sword of mana klubb skriver: Jag hatar sword of mana med hela mitt hjärta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag kan tyvärr inte skriva det förren jag har spelat det, men när jag har gjort så ska jag bestämma mig om det suger eller inte...ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag kan hata det med hela mitt hjärta tills jag får spelet om 2 veckor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 har du itte heller spelat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Alla som vill vara med i min Hata sword of mana klubb skriver: Jag hatar sword of mana med hela mitt hjärta håller med till 1000000000000% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Håller med till 0.1%, det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag har aldrig spelat det.men jag har spelat liknand spel.och dem spelen e kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det är ju jätte roligt :D Fast jag har fastnat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag kan hata det med hela mitt hjärta tills jag får spelet om 2 veckor jag bara skoja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag har ju golden sun och sword of mana e ju ett likandende spel så det e nog grymt bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 om spelet liknar Golden Sun 1 (2), så är det grymt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Jag kommer aldrig att hata, det tyvärr,det är för bra för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg