Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 om spelet liknar Golden Sun 1 (2), så är det grymt!!!! etc etc ta't lugnt!!! bara onödigt att skriva så många utropstecken!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 man får inte mera poäng nu för hur mycket man skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag hatar det spelet med hela mit hjerta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag hatar det spelet med hela mit hjerta Tack du är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 just nu hatar jag spelet för det går bara komma vidare med tjejen och inte killen....jag blir förbannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 om du köpte det så borde du ente hata det! nästa spelet jag köper till GBA kommer va Pokémon LG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 då får du vänta länge och jag hatar inte spel jag är bara lite su på det=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jaha okeee... jag vet att det ente kommer förens om ca 1 år och 1 månad!! men man kan väll vänta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det är nog kul med Leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Zorro och Silver Star, jag skriver inte för poängen, jag skriver för att jag tycker det är sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Jag hatar sword of mana(nåt sånt)!!! (Tror jag, för jag har inte spelat det)!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag hatar också Sword of mana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) Zorro och Silver Star, jag skriver inte för poängen, jag skriver för att jag tycker det är sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Jag hatar sword of mana(nåt sånt)!!! (Tror jag, för jag har inte spelat det)!!!!!!! nej,det var inte det jag menade.men på förra fuska.se.där fick man t ex 10 poäng för ett vanligt inlägg om det var långt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 25 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg