eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bulgarien, första gången utomlands.Roligt. (:Jag var utomlands för första gången 2006.(I tyskland) Jag var i spanien den här sommaren. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också.Den är sjukt rolig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Första gången jag avr utomlands var i Spanien , låg i mammas mage :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också.Den är sjukt rolig XD Have you ever seen anybody do this? This? 1 hand! 1 finger! NO HANDS! O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Sova :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.