Hoppa till innehåll

För Svårt.


Should i send a email to blizzard?  

56 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Asså är det bara jag eller tycker ni också att det är oehört liten EXP rate i wow.

1x dvs 40 xp per kill i början, hello typ 100 hade suttit perfekt.

Jag blev 2 efter typ 5 minuter och i andra spel som Flyff o sånt blir jag lvl 5 på 3 minuter.

Jag ska skriva en email till Blizzard och fråga om dom kan höja raten 2x eller 3x så det blir lite

roligare.

Borde jag göra det eller ej?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du skickar ett mail till Blizzard kommer de bara skratta åt dig. Har du inte lärt dig engelska grammatiken man lärde sig i 4:an? xD

Btw, du får jämföra lite med maxleveln.

Maxlevel i WoW = 70. Därför borde det gå lite halvsegt.

Maxlevel i FlyFF = 120 eller något? Därför går det lite fortare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

I patch 2.3 Blev det snabbare att levla redan. Många grupp quests blev Solo Quests. Och det blev mindre EXP behövd 20-60...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det roliga var att lv 20-60 var segare innan någon patch också. Men jag tycker den är perfekt även man har lust att döda blizzard ibland för man vill vara lv 70. Själv tycker jag det är helt perfekt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen beror de på hur många 1-10 man gjort, man gör de ju snabbare och snabbare, tog mig 1-10 på 10 timmar playtime, men dock hade jag 9000-12000 latency hela tiden, en blinkade warrior i duel, slå de :P

 

nu har jag fixat internet och 1-10 är jätte lätt nu.

 

men jo, dom borde fixa de lite, ska man rerolla för Wotlk ska man rerolla för 2 månader sen för att hinna lvl te 70, fixa bra gear, joina bra guild och skaffa bättre gear, sen kunna börja med instancer asap i northrend. tar typ 1 år för lvl 1-70 (dock inte playtime), sen ett halvt år för gear (dock inte playtime) sen ett halvt år med svammel/utomlands/gamecard/internet dåligt/vanliga problem man kan stöta på(dock inte playtime), så då är man uppe i 2 år 1-70 med hyffsad gear, eller ofc Athene drog ju 1-70 på typ 1 dags playtime, och den är typ nästan full vengeful nu eller nån bit, men då ska man nöta och bli boostad osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen beror de på hur många 1-10 man gjort, man gör de ju snabbare och snabbare, tog mig 1-10 på 10 timmar playtime, men dock hade jag 9000-12000 latency hela tiden, en blinkade warrior i duel, slå de :P

 

nu har jag fixat internet och 1-10 är jätte lätt nu.

 

men jo, dom borde fixa de lite, ska man rerolla för Wotlk ska man rerolla för 2 månader sen för att hinna lvl te 70, fixa bra gear, joina bra guild och skaffa bättre gear, sen kunna börja med instancer asap i northrend. tar typ 1 år för lvl 1-70 (dock inte playtime), sen ett halvt år för gear (dock inte playtime) sen ett halvt år med svammel/utomlands/gamecard/internet dåligt/vanliga problem man kan stöta på(dock inte playtime), så då är man uppe i 2 år 1-70 med hyffsad gear, eller ofc Athene drog ju 1-70 på typ 1 dags playtime, och den är typ nästan full vengeful nu eller nån bit, men då ska man nöta och bli boostad osv.

Athene kom aldrig så långt, han blev bannad.

 

Nu för tiden springer han runt på Defias Brotherhood med en lvl 1 Paladin och skrattar åt RP'are.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...